دخه آ گزینه مد نظر کهکشانی ها برای جانشینی کاسیاس
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:دخه آ,رئال مادرید,منچستر یونایتد, | 14:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

نکته جالب پیش رو این است که مدیربرنامه های دخه آ، ژرژ مندس، مدیربرنامه های مورینیو است و همین موضوع کار را برای کهکشانی ها برای جذب این دروازه بان جوان آسان تر می کند. دو ماه پیش که این مدیربرنامه های صاحب نام همکاری اش با دخه آ را آغاز کرد، به او قول داد که او را به رئال خواهد برد و حالا او برای محقق کردن این قولش درحال تلاش است
 سران باشگاه منچستریونایتد یک سال و نیم پیش برای جذب این دروازه بان جوان مبلغ 29 میلیون یورو به باشگاه اتلتیکو مادرید پرداخته و دخه آ را باقراردادی 5 ساله به اولدترافورد بردند ولی حالا ممکن است که او خیلی زودتر از تصوراتش به شهر مادرید و این بار به تیم اول این شهر بازگردد.
درصورتی که این انتقال عملی نشود، کهکشانی ها به سراغ گزینه دومشان که دروازه بانی المانی به نام تر استگن است می روند؛ دروازه بان بیست ساله ای که اخیرا به تیم ملی آلمان هم دعوت شده و یک سال و نیم است که دروازه بان ثابت تیم بوروسیا مونشن گلادباخ است،
 ژوزه مورینیو به شدت موافق جذب یک دروازه بان تراز اول و حرفه ای است تا بدین ترتیب ایکر کاسیاس را تحت فشار قرار داده و جایگاه بلامنازع او در ترکیب اصلی رئال را کمی با تهدید مواجه کند. این طور به نظر می رسد که بعد از آنکه ایکر کاسیاس برای آشتی کنان بعد از یک ال کلاسیکوی پربرخورد، تصمیم گرفت تا با ژاوی ارناندس و پویول، کاپیتان ها و دو دوست صمیمی اش دربارسلونا تماس بگیرد، رابطه میان او با مورینیو تیره و تار شد و این دلخوری ها همچنان ادامه دارد.
 


مورینیومعتقد است که کاسیاس دچار افت شده و در بازی اخیر رئال مقابل مالاگا، آدان را به جای او به زمین فرستاد و حالا هم درنظر دارد تا بابه خدمت گرفتن یک دروازه بان جدید، موقعیت کاسیاس درون دروازه رئال را به چالش بکشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ